Sunday, April 22, 2012

Apa itu ClixSense?



Clixsense telah ditubuh pada tahun 2007 dan masih beroperasi sehingga sekarang dan lebih jutaan ahlinya seluruh dunia dan pendaftaran adalah PERCUMA, anda tidak perlu mengeluarkan satu sen sekali pun sebagai ahli standard untuk menghasilkan duit di clixsense.

Apa itu Clixsense? 

Clixsense adalah salah satu program affiliasi yang akan membayar anda untuk melakukan klik URL iklan yang mereka tampilkan dan juga merekrut ahli baru secara percuma. Untuk satu iklan hanya memerlukan masa sekitar 30 saat. Satu iklan berharga sekitar $0.01 hingga $5 bergantung harga yang di berikan oleh pemasang Iklan.

Apa yang perlu ada?

Internet
Komputer atau Laptop
Payment Prossesor seperti Paypal, Alertpay (sila ke menu diatas panduan untuk membuka akaun tersebut)
Pembayaran dibuat melalui Paypal, Alertpay dan juga Cek

Kenapa anda perlu sertai clixsensemalaysia.info? 

Clixsensemalaysia.info menggunakan sistem pusingan ahli atau dikenali ratotar url. Sesuatu bisnes atau apa-apa bisnes sekali pun memerlukan satu sama lain, sama juga saya. Saya perlukan anda dan perlukan saya. Pepatah pernah menyatakan bersatu kita teguh, bercerai kita roboh.
Di dalam affiliasi Clixsense Ada 2 jenis member iaitu Standard dan Premium, apa perbezaanya ?

Perbezaanya adalah, untuk member biasa atau standard iklan yang di tampilkan perhari hanya 2-5 iklan saja, kadang-kadang tidak ada. Jika Premium member akan di tampilkan 100 diawal Upgrade, dan untuk hari selanjutnya setelah iklan ter klik semua akan tampil iklan  diantara 4-20 lebih bergantung kepada Lokasi Negara, Profile yang diisikan oleh Affiliate atau anda sendiri. Untuk menjadi Member Premium kita harus membayar $14.95 dengan jaminan dari pihak Clixsense akan memberikan iklan Tambahan khusus untuk member Premium.


Program ini sangat sesuai sekali untuk anda yang suka melayari internet atau memiliki sedikit waktu untuk menghasilkan pendapatan dari internet, secara perhitungan sangat cukup menguntungkan,kerana jika dihitung secara logik dan dipraktikkan seperti berikut :
1 iklan 30 detik dan kita di bayar 0.01 - 5 $, kita pilih yang per iklan 0.01 saja bererti dari 1 klik adalah 0.01$ jika kita sehari mendapatkan iklan minimal 20 bererti kita akan mendapatkan 20 x 0.01= $0.02. Dan dikali 30 hari jadinya (30 x 0.2 = $6).

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang clixsense sila ke page arpishz@clixsense

Info clixsense ini dipetik daripada http://www.clixsensemalaysia.info/

No comments:

Post a Comment