Monday, May 9, 2011

Fast Furious 5

Hai Everybody,

Dah tengok ker movie Fast Furious 5? 


Saya baru tengok movie ni petang semalam..

 
Movie ini dalam kategori 18 dan oleh itu anak-anak tidak boleh di bawa masuk sekali, so maknenye yang mane bwk anak² kena la tinggalkan di luar or jgn bwk sekali.. :)


Fast 5 memang movie yang sangat menarik dan sangat² meletop melebihi dari kehebatan siri-siri sebelum ini. Bukan sahaja jalan cerita tetapi juga aksi yang diketengahkan dengan pelakon² yang cukup hebat..!







Saya ceritakan serba sedikit tentang cerita ini,

Ia adalah sambungan kepada siri sebelum ini yang mana selepas Dom diselamatkan daripada kena penjara dan mereka telah lari ke Rio. Mereka yang terlibat ialah Brian dan Mia. Semasa di Rio, mereka telah terlibat dengan kumpulan yang paling berkuasa di Rio setelah menjalankan aktiviti merompak kereta. Sejak itu, mereka menjadi buruan utama geng Reyes dan juga FBI diketuai oleh The Rock.

















Setelah mendapat maklumat dari cips kereta yang dirompak, mereka mendapat rancangan untuk merompak wang milik Reyes yang berjumlah ratusan juta. Sejak itu mereka mula memanggil semua rakan-rakan sebelum ini yang terlibat dalam siri-siri sebelum ini.

Adakah rancangan mereka berjaya? Adakah The Rock berjaya menangkap mereka?














haaaa... tengok la apa lagi di panggung wayang or tunggu sampai CDnya keluar.. :) rugi tak tengok.. mesti tengok.. dan jangan lupa .. jangan bawak anak².. dah tentu tak boleh bawak masuk sekali.. :p

Sekian...

7 comments:

  1. errrkkk...tak sabar nak tengok.... hahaha

    ReplyDelete
  2. nak tgk citer nie, tapi tak berkesempatan , agak bz dgn urusan harian, ntah bila boleh tgk, :)

    ReplyDelete
  3. wah macam best ...memang best...pasal dah mengikuti cerita ni dari mula lagi.... thank to mr apishz pasal review serba sedikit mengenai cerita ni.... mest nak g layan ni....he he he.... do you smellllll.... what the rock is cooookkking.... ha ha ha

    ReplyDelete
  4. erk..korang belum tengok lagi ke?hehehe
    kalo korang nak download senang aje masuk sini

    fas 5

    jgn lupa bace entry baru sy
    20 top lagu english masa kini part 2

    ReplyDelete
  5. ouh,best ke cite ni? um,xsabar nak tnggu harry potter. :)

    ReplyDelete